danas je 19.3.2024

Input:

Izvrsno poslovno komuniciranje

19.12.2012, , Izvor: Verlag Dashöfer, Trajanje videa: 00:56:08

Poglavlja

Komuniciram dakle jesam! Učinkovita komunikacija predstavlja temelj efektivnosti u bilo kojem tipu organizacije. Razvojem organizacije manageri postaju svjesni utjecaja učinkovitog prenošenja i primanja informacija na efikasnost poslovanja. Iako je komunikacija prirodan proces, uspješnu od neuspješne komunikacije dijeli slušanje, učenje, osluškivanje, govorenje, ugodna atmosfera, kontrola izrečenog, uvažavanje individualnih karakteristika i dr. Preduvjet razumijevanja uspješne komunikacije je poznavanje njezine strukture kao i osnovnih komponenti komunikacijskog procesa.

Seminar je namijenjen onima koji žele unaprijediti vještine socijalne interakcije i postići efikasnost u komunikaciji. Kratki opis strukture i osnovnih komponenti komunikacijskog procesa obogaćen je velikim brojem primjera iz poslovne prakse i svakodnevne komunikacije. Kontrolom izrečenog i uvažavanjem individualnih karakteristika svojih ljudi manageri osiguravaju zadovoljavajući protok informacija unutar organizacije. Vještina komunikacije je podložna unaprjeđenju, a uspješnu od neuspješne komunikacije dijeli 11 pretpostavki uspješne komunikacije.

Sadržaj videoseminara:

  • Tvrdnje o komunikaciji
  • Komunikacijski prostor
  • Komunikacijski kanali
  • Neverbalna komunikacija
  • Aktivno slušanje

______________________________________________________________

Pogledajte sljedeće video seminare:

Delegiranje

EU fondovi

Motivirani za uspjeh

Predavač:

Profesorica Mikroekonomije i Makroekonomije na RIT – Croatia, autorica knjige ‘Intervjui sa 100 hrvatskih lidera o životu i razvoju karijere’ i direktorica tvrtke Motivacijski govornik d.o.o. Aktivna je i u domeni neformalne i formalne edukacije. Njezini treninzi uključuju praktična i dinamična predavanja, vježbe i zajedničke debate, što omogućuje svakom polazniku sagledavanje individualne korisnosti sadržaja seminara. Kontinuirano se usavršava u području motivacije, komunikacije i psihologije (Medijacija – nenasilno rješavanje konflikta, RWCT – tečaj FSO-a, CARNET-ov e-learning i Izrada online tečaja), upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2008 lead auditor) i EFQM modela poslovne izvrsnosti. Aktivna je autorica znanstvenih i stručnih članaka, kao i sudionica na interdisciplinarnim hrvatskim i međunarodnim konferencijama. Specijalizirala se za područje leadershipa, procjene i izgradnje prodajnog tima te za razvoj strategije holističkog pristupa razvoju organizacijskih procesa baziranog na samoprocjenjivanju, a životni i poslovni slogan koji voli dijeliti s drugima je: Ti to možeš!