Sadržaj:
- Upravljanje i liderstvo
- Razlike između menadžera i lidera (vođe)
- Delegiranje radnih zadataka
- Feedback
- Praćenje produktivnosti rada
Opis:
Biti voditelj i rukovodeće zadatke obavljati uz kontinuiranu suradnju, komunikaciju, motivaciju, poticanje i nadahnuće zaposlenika, a kako bi bili što produktivniji i ostvarili što bolje rezultate, moguće je jedino uz uspješno delegiranje zadataka i davanje odgovarajućeg feedbacka. Koje će poslove rukovoditelj delegirati, ovisi najvećim dijelom o njegovu pristupu i viziji izvršenja posla. Povratna informacija, odnosno feedback, sastavni je dio komunikacijskog procesa ili interakcije i predstavlja svaku poruku i reakciju koju primatelj poruke šalje odašiljatelju neke poruke za vrijeme i nakon razgovora. Upravo rad s ljudima traži stalnu razmjenu informacija i time odgovarajući feedback postaje krucijalan za uspješno poslovanje i održavanje dobrih odnosa. Na ovom webinaru naučit ćete na koji se način uspješno delegiraju zadaci te kako davati odgovarajuće povratne informacije i zašto je isto bitno u svakom radnom kolektivu