Sezone popusta i velikih sniženja aktivne su kroz cijelu godinu, jeste li sigurni da svoje marketinške aktivnosti evidentirate u skladu s poreznim propisima u poslovnim knjigama? Kako postupiti s "gratis" akcijama i besplatno poklonjenim poklonima? Kroz video ćemo objasniti kako pretočiti marketinške aktivnosti u pozitivne učinke bez straha od poreznog nadzora koji ih možda ne bi priznao kao porezno priznate.
Marketing mora privući kupce, a računovodstvo pronaći najbolji put za prikazivanje marketinga u skladu s porezno priznatim troškovima. Saznajte kako prilagoditi marketing kompanije i marketinške aktivnosti zakonskim propisima i ostvariti najbolje učinke i za kupce i kompaniju.
Iz sadržaja izdvajamo:
Uvod u tematiku i zakonske propise
- Računovodstveno i porezno prikazivanje marketinških aktivnosti
- Primjeri iz prakse
Razni oblici prodajnih akcija
- Značenje prodajne akcije GRATIS i ostalih popusta
- Davanje poklona male vrijednosti
Davanje bez naknade
- Darovanje
- Mišljenje porezne uprave