danas je 18.4.2024

Input:

Računovodstveno i porezno prikazivanje marketinških aktivnosti

22.10.2020, , Izvor: Verlag Dashöfer, Trajanje videa: 03:13:26

Poglavlja

Sezone popusta i velikih sniženja aktivne su kroz cijelu godinu, jeste li sigurni da svoje marketinške aktivnosti evidentirate u skladu s poreznim propisima u poslovnim knjigama? Kako postupiti s "gratis" akcijama i besplatno poklonjenim poklonima? Kroz video ćemo objasniti kako pretočiti marketinške aktivnosti u pozitivne učinke bez straha od poreznog nadzora koji ih možda ne bi priznao kao porezno priznate.

Marketing mora privući kupce, a računovodstvo pronaći najbolji put za prikazivanje marketinga u skladu s porezno priznatim troškovima. Saznajte kako prilagoditi marketing kompanije i marketinške aktivnosti zakonskim propisima i ostvariti najbolje učinke i za kupce i kompaniju.

Iz sadržaja izdvajamo:

Uvod u tematiku i zakonske propise

  • Računovodstveno i porezno prikazivanje marketinških aktivnosti
  • Primjeri iz prakse

Razni oblici prodajnih akcija

  • Značenje prodajne akcije GRATIS i ostalih popusta
  • Davanje poklona male vrijednosti

Davanje bez naknade

  • Darovanje
  • Mišljenje porezne uprave

 

Predavač

Dijana Ivanković, bacc. oec.

Dijana Ivanković, bacc. oec.

Radi u računovodstvima privatnih tvrtki. Posljednjih 17 godina radi samostalno u vlastitom knjigovodstvenom servisu.
Dugogodišnji je stručnjak iz prakse, čije iskustvo potvrđuje veliki broj zadovoljnih klijenata (trgovačka društva, obrti, udruge). Osim računovodstvene ekspertize, poseban naglasak na njezin rad obuhvaća razumijevanje i ispravna primjena poreznih propisa. Sudjelovala u brojnim postupcima nadzora PDV-a poreznih obveznika.